Vincenzo Montella, ABD ile oynanacak son maç öncesinde geleceğine ilişkin açıklamalarda bulundu.
25 Haziran 2026 - 17:02
MONTELLA'DAN İSTİFA AÇIKLAMASI: "HALA ENERJİM VE HEYECANIM VAR"
2026 FIFA Dünya Kupası'na grup aşamasında veda eden A Milli Futbol Takımı'nda teknik direktör Vincenzo Montella, ABD ile oynanacak son maç öncesinde geleceğine ilişkin açıklamalarda bulundu. İtalyan çalıştırıcı, görevini bırakmayı düşünmediğini belirterek, "İstifa mı edeceğimi soruyorsanız cevabı hayır." dedi.
"TÜRKİYE'Yİ İKİ BÜYÜK TURNUVAYA TAŞIDIM"
Montella, Türkiye Milli Takımı'nın yakın geçmişine dikkat çekerek, aynı teknik direktörle üst üste büyük turnuvalara katılımın daha önce yaşanmadığını söyledi.
İtalyan teknik adam, "İki kez arka arkaya aynı teknik direktörle büyük turnuvalara gidilmedi. A Milli Takım'ın hem Avrupa Şampiyonası'na hem de Dünya Kupası'na katılmasını sağlayan ilk teknik direktör oldum." ifadelerini kullandı.

"BAŞKANIN VE FUTBOLCULARIN DESTEĞİ BENİM İÇİN YETERLİ"
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun desteğini aldığını belirten Montella, oyuncu grubunun kendisine olan güveninin de görevine devam etmesinde önemli rol oynadığını söyledi.
Montella, "Sayın Hacıosmanoğlu'nun desteği var, bu benim için yeterli. Aynı zamanda futbolcuların desteği de var ve bu benim için çok önemli." diye konuştu.

"İSTİFA ETMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM"
Görevinden ayrılıp ayrılmayacağı yönündeki soruya net bir yanıt veren Montella, A Milli Takım için çalışmaya devam etmek istediğini vurguladı.
Deneyimli teknik adam, "Ben bir profesyonelim ve bütün bu yıllar boyunca kalbimi ortaya koydum. Tutkuyla çalıştım. Hâlâ enerjim var, hâlâ heyecanım var. Bu tecrübelerden sonra kendimi daha da güçlü hissediyorum." dedi.

"İSTİFAMI İSTEYENLER BUNU KABULLENMELİ"
Görevine devam etme konusunda kararlı olduğunu ifade eden Montella, "Eğer benim istifa etmemi isteyen birileri varsa, bunu yapmayacağımı kabullenmeleri gerekir. Futbolcularımızın ve başkanımızın değerlendirmelerini dikkate alarak görevime devam edeceğim." ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE DÜNYA KUPASI'NA VEDA ETTİ
A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda Avustralya ve Paraguay'a mağlup olarak ilk iki maç sonunda turnuvaya veda etmişti. Ay-yıldızlı ekip, grup aşamasındaki son karşılaşmasında ABD ile prestij mücadelesine çıkacak.
25 Haziran 2026 - 17:18
25 Haziran 2026 - 16:49
25 Haziran 2026 - 16:22
24 Haziran 2026 - 22:23
24 Haziran 2026 - 20:16
YORUMLAR
{{ commentList.length }} Yorum{{ item.name }}
{{ item.date }}
Henüz yorum yapılmamış.
YORUM YAP