Arda Güler, A Milli Futbol Takımı'nın 2026 Dünya Kupası'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmesinin ardından açıklamalarda bulundu.
26 Haziran 2026 - 15:49
ARDA GÜLER'DEN DÜNYA KUPASI VEDASI SONRASI ÖZELEŞTİRİ: KÖTÜ OYNADIK VE ELENDİK
Turnuvaya galibiyetle veda eden ay-yıldızlılarda bir gol atan ve maçın oyuncusu seçilen genç yıldız, takımın performansına yönelik sert bir özeleştiri yaptı.
A Milli Takım, grup aşamasındaki ilk iki maçta aldığı sonuçların ardından son karşılaşmada ABD'yi mağlup etse de son 32 turuna yükselme şansını kaybetmiş ve turnuvaya grup aşamasında veda etmişti.
"TÜM ELEŞTİRİLER DOĞRU"
Karşılaşmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Arda Güler, kendisine ve takıma yönelik yapılan eleştirileri haklı bulduğunu söyledi.
Genç futbolcu, "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişsiniz sanırım. Tüm eleştiriler doğru. Ne söyleseler haklılar." ifadelerini kullandı.

"DRAMA YAPAMAYIZ"
Turnuvanın genel değerlendirmesini de yapan milli yıldız, ilk iki maçta takım olarak beklentilerin altında kaldıklarını belirterek, "Çünkü ben iyi oynamadım. Hiçbirimiz ilk iki maçta iyi oynamadık. Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik. İnşallah bundan sonra telafi ederiz." dedi.
MAÇIN OYUNCUSU SEÇİLDİ
ABD karşısında sergilediği performansla takımının galibiyetinde önemli rol oynayan Arda Güler, attığı golün yanı sıra oyun içerisindeki etkili performansıyla maçın oyuncusu seçildi. Ancak genç yıldız, bireysel başarının Dünya Kupası'na erken veda etmelerinin üzüntüsünü hafifletmediğini vurguladı.

26 Haziran 2026 - 19:44
26 Haziran 2026 - 19:38
26 Haziran 2026 - 19:10
26 Haziran 2026 - 18:57
26 Haziran 2026 - 16:31
YORUMLAR
{{ commentList.length }} Yorum{{ item.name }}
{{ item.date }}
Henüz yorum yapılmamış.
YORUM YAP