Haber Bandı Spor Milli Takım'dan özür mesajları geldi
Milli Takım'dan özür mesajları geldi

A Milli Futbol Takımı'nda, ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından üç yıldız isimden dikkat çeken paylaşımlar geldi.

26 Haziran 2026 - 19:10

Milli Takım'dan özür mesajları geldi

MİLLİ FUTBOLCULARDAN DÜNYA KUPASI VEDASI SONRASI ÖZÜR MESAJI

2026 Dünya Kupası'nda grup aşamasında elenen A Milli Futbol Takımı'nda, ABD karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından üç yıldız isimden dikkat çeken paylaşımlar geldi. Uğurcan Çakır, Orkun Kökçü ve Arda Güler, sosyal medya hesaplarından yayımladıkları mesajlarla Türk halkından özür diledi.

A Milli Takım, turnuvada Avustralya ve Paraguay karşısında aldığı mağlubiyetlerin ardından son maçında ABD'yi mağlup etmesine rağmen son 32 turuna kalamayarak Dünya Kupası'na veda etmişti.

UĞURCAN ÇAKIR: HATALAR YAPTIK

Milli takım kaptanlarından Uğurcan Çakır, paylaşımında turnuvaya gelmek için büyük emek verdiklerini ancak hedeflerine ulaşamadıklarını ifade etti.

Tecrübeli kaleci, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik." ifadelerini kullandı.

30 yaşındaki file bekçisi, "Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum." sözleriyle taraftarlardan özür diledi.

Uğurcan mesajını, "Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz." diyerek tamamladı.

ORKUN KÖKÇÜ: BU SONU NE SİZ HAK ETTİNİZ NE DE BİZ HAYAL ETTİK

Orkun Kökçü de paylaşımında yaşanan hayal kırıklığının büyüklüğüne dikkat çekti.

Milli futbolcu, "Yıllar sonra Dünya Kupası hasretimize son verirken, hikayemizin sonu böyle olmamalıydı. Çünkü arkamızda bundan çok daha fazlasını hak eden koskoca bir millet vardı." ifadelerini kullandı.

Kökçü, "Son maçın belki puan tablosunda bir karşılığı yoktu ama manevi anlamda omuzlarımızdaki yük çok büyüktü. En azından o yükü birlikte taşımaya ve sizlere yakışır bir mücadele vermeye çalıştık." dedi.

Başarılı orta saha oyuncusu, "Tüm milletimizden içtenlikle özür diliyoruz. Bu sonu ne siz hak ettiniz ne de biz hayal ettik. Daha iyisi için yılmadan çalışmaya devam edeceğiz." sözleriyle mesajını tamamladı.

ARDA GÜLER: HAKKINIZI HELAL EDİN

ABD karşısında gol atan ve maçın oyuncusu seçilen Arda Güler de taraftarlara seslendi. Genç yıldız, "Halkımızı mutlu etmeyi, gururlandırmayı ve hep birlikte yeni bir hikâye yazmayı çok istiyorduk. Özür dileriz." ifadelerini kullandı. Arda Güler, "Buradan sonra milli formayla çıkacağımız her maç kendimizi affettirmek için bir şans olacak. Hakkınızı helal edin." sözleriyle paylaşımını sonlandırdı.

Kaynak İHA
YORUMLAR
{{ commentList.length }} Yorum
YORUM YAP

Seç